آرایش عربی ارایش خلیجی مدل ارایش عربی و خلیجی

19/12/2008 at 1:57 ب.ظ. 10 دیدگاه

آرایش عربی ارایش خلیجی مدل ارایش عربی و خلیجی

سلام  دوستان گرامی من اسمم پریناز هستش از این  روز به بعد در خدمت مجله زیبایی و مد گیشا ایرانی هستم از همینجا از اقای قنبری مدیریت سایت گیشا ایرانی هم تشکر میکنم که محیطی برای من ساختن که من هم بتونم در این مجله پرمخاطب کار کنم و برای دوستان از تجربیات خودم و مدل های موجود استفاده کنم در سایت گیشا دوستان این اولین نوشته من هستش اگه کمی یا کاستی داره به بزرگیتون ببخشید حتما دختر خانومها وبانوان ایرانی کمکم کنند برای هرچه بتر شدن براتون نمونه چند مدل ارایش عربی اوردم امیدوارم خوشتان بیاد به زودی دوست عزیزم خانوم  نازننین هم به جمع ما انشالا میپیونند تا جایی که اطلاع دارم انگار در زمینه آموزش زیبایی کار خواهند کرد


Entry filed under: آرایش عربی. Tags: , , , , , , , , , .

آرایش چشم مدل ارایش چشم و ابرو مدل فشن ارایش چشم بانوان و دخترانه مدل لباس اسلامی مدل لباس اسلامی و پوشیده مدل جدید لباس پوشیده اسلامی

10 دیدگاه Add your own

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


سایت گیشا ایرانی

مدیریت وب : فرشید قنبری نویسندگان : نازنین بهادری مژگان احمدی پریناز مفید پرمک تهرانی گیتی خوش خلق صبا طاهری ايدي مسنجر ياهو gisha_irani@yahoo.com ****## توجه توجه *****#$$$$ با توجه به فیلتر شدن این سایت میتونید از این به بعد با ادرس جدید وارد شوید www.larsacity.com www.larsa.ir www.larsacity.co.cc

دسته‌ها

نوشته‌های تازه

محصولات گیشا ایرانی


دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

